Digitālais mārketings: Klientu piesaistes un noturēšanas stratēģijas

Vai pastāv dzīve bez digitālā mārketinga? Kā to izmantot uzņēmumiem, kas pārstāv ne-digitālas nozares? Kā palielināt klienta sasniegšanu par 30%?
Agris Magons ir Bono group kokapstrādes uzņēmuma mārketinga direktors, kas ar digitālā mārketinga palīdzību piesaista klientus, nodrošinot vairāk kā 100 miljonu apgrozījumu uzņēmumam.
Praktiski rīki, iespējas, ko uzreiz izmantot savā uzņēmumā. Kā piesaistīt un segmentēt klientus, izveidot personalizētas stratēģijas un gudri izmantot digitālo mārketingu.

Uzņēmumu vadītāji
Mārketinga vadītāji
Uzņēmuma mārketinga speciālisti

Galvenās tēmas

Klientu segmentācija un uzņēmuma pašvērtējums

Stratēģijas esošo klientu noturēšanai un aktivizēšanai

Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas optimizācija

Veiktspējas analīze un ilgtermiņa plānošana

Programma

Klientu segmentācija un uzņēmuma pašvērtējums

  • Kas ir tava uzņēmuma mērķa klients?
  • Kā klientu segmentācija var uzlabot kampaņas rezultātus par 15-30%?
  • Kādas digitālā mārketinga metodes šobrīd tiek izmantotas?
  • Kas darbojas, kas nedarbojas?

Stratēģijas esošo klientu noturēšanai un aktivizēšanai

  • Esošo klientu kvanitatīvā un kvalitatīvā vērtība un lojalitātes veicināšana 
  • Pirkumu vērtības un biežuma celšana. Kā veidot lojalitāti?
  • Kādas ir jaunu klientu piesaistes taktikas, kā iesaistīt pastāvīgos klientus
  • Digitālā mārketinga pieejas (personalizēti piedāvājumi, sociālo mediju komunikācija, lojalitātes programmas)

Stratēģijas sadarbības veidošanai ar konkurentu klientiem

  • Tirgus potenciāla apzināšanās. Konkurentu pozīcijas un rīcības plāns klientu uzrunāšanā.
  • Retargeting kampaņas un taktikas
  • Atsauksmju un case study izmantošana uzticamības veidošanai
  • Īpaši risinājumi konkurentu klientu piesaistei: piedāvājumi, kas pārliecina
  • Kā mārketinga saturs var pārliecināt klientus par jūsu uzņēmuma priekšrocībām?

Kā piesaistīt jaunus klientus digitālajā vidē? Digitālā apvienošana ar tradicionālo mārketingu: Mijiedarbības efekts

  • Pieredzes ceļš. Kā jūs atrod klienti?
  • Statistika ir, bet pārdošana neaug. Cik maksā jauns klients?
  • Sociālo mediju reklāmas
  • SEO stratēģijas jaunu auditoriju piesaistei. Satura loma.
  • Piedāvājumi jauniem klientiem. Radošu risinājumu nozīme

Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas optimizācija

  • Pašreizējās stratēģijas analīze
  • Ko ieviest un ko mainīt?
  • Mārketinga un Pārdošanas saskaņota darbība, nepārtrauktība

Veiktspējas analīze un ilgtermiņa plānošana

  • Mērījumi un analīze (KPI, ROI, Google Analytics u.c)
  • Mārketinga un pārdošanas stratēģija, atbilstoši uzņēmuma finansēm
  • Kā veidot nepārtrauktu piesaistes procesu?
  • Stratēģijas pielāgošana mainīgiem apstākļiem

Kreativitāte un saturs efektīvam mārketingam

  • Saturs kā noteicošais elements efektīvā mārketinga stratēģijā.  Kā veidot atbilstošu saturu atbilstošā kanālā +/- pret izmaksām.
  • Unikālitāte un izcelšanās konkurences apstākļos
  • Stāstniecība, kas veido emocionālu saikni
  • Multimediju pielietojums efektīvākai komunikācijai
  • Rezonanse ar mērķauditoriju un personalizācija
Agris Magons
Agris Magons

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs

275 € + PVN
Dalības maksa
Iekļauts | Pusdienas, kafijas pauzes, materiāli
Interesē mācības Jūsu komandai
Individuālas konsultācijas
Piesakies laicīgi. Līdz mācībām
Rezervēt vietu