Improvizācijas tehnikas klientu apkalpošanas speciālistiem

Mācību mērķis ir uzlabot pārdevēju komunikācijas prasmes un spēju ātri un efektīvi reaģēt uz dažādām klientu situācijām.

Saturs un norise

Improvizācijas programmas koncepts ar 14 nodarbībām (viena nodarbība – 2 h), kuru laikā tiks apskatīti neprognozējamu situāciju pamatelementi un domāšanas stratēģijas, kas balstītas uz padziļinātu uzmanības trenēšanu, ātru lēmumu pieņemšanu, stresa menedžmentu un spēju elastīgi pieskaņoties klausītājam ar balss toni, intensitāti un ātrumu. 

Nodarbības var organizēt reizi nedēļā, taču pieredze liecina, ka 2 dienas nedēļā sniedz ātrākus un ilglaicīgākus rezultātus. 

Gala programma var atšķirties no apraksta, jo tiek pielāgota, balstoties uz kolektīva īpatnībām, vajadzībām, stiprām un vājām pusēm, kā arī dalībnieku vēlēšanos sasniegt rezultātus. 
Paredzamais rezultāts pēc 14 nodarbībām: mācēt ātrāk domāt un reaģēt bez gatavošanās, kā arī spēt nereaģēt uz negaidītiem apstākļiem, stresu un citiem ''kairinātājiem'', ceļot savu mentālo kapacitāti.

85% nodarbības = prakse ar intensīviem vingrinājumiem.

Mācībās pielietotās tehnikas treneris atklās pēc pirmajām nodarbībām, jo tās tiek mainītas, atkarībā no dalībnieku sagatavotības un aktualitātēm, uzlabojamajām prasmēm.

Piedāvājam improvizācijas darbnīcu ciklu pieredzējuša improvizatora Toma Felkera vadībā.
 

Programma

1# nodarbība: Kas ir improvizācija, un kas improvizācija nav.

  • Kādēļ improvizācija var pārspēt scenāriju
  • Kā improvizēt pārdošanas zvanos, pielāgojoties dažādām klientu reakcijām.
  • Kā eleganti risināt iebildumus un efektīvi vadītu sarunu.
  • Kā izmantot piemērus no ikdienas, lai padarītu sarunu dabīgāku. 
  • Pirmajā sesijā tiek novērtēta grupas aktualitāte un uzlabojamo prasmju virziens.

2# nodarbība: Kā laba improvizācija var palīdzēt izteikties īsāk, vai nepieciešamības gadījumā - garāk.

  • Kā lietot improvizācijas prasmes, lai ātri atpazītu galvenos komunikācijas grābekļus un, kā uz tiem neuzkāpt. 
  • Kā pielāgot pārdošanas vēstījumu sarunas gaitā, lai tas atbilstu klientu vēlmēm un vajadzībām.

3# nodarbība: Pamatelementu teorija ar praktiskiem iepazīšanās un iesildīšanās vingrinājumiem. 

  • Praktizēt improvizācijas tehnikas, kas balstās uz monologiem, dialogiem un sarunas plūsmu. 
  • Ieviest lomas spēlēšanu ierasti sastopamās situācijās, lai uzlabotu ātru domāšanu un sakāmā pielāgojamību.

4# nodarbība: Ko nozīmē ''pēckalibrēšana'' 

  • Lietot pēckalibrēšanas tehnikas, lai virzītu tālruņa sarunas atpakaļ pie pārdošanas tēmas.
  • Kā jebkura pārdevēja kļūda var būt iespēja sasniegt labāku rezultātu pārdošanā.
  • Pielietot pēckalibrēšanu, lai atgūtu kontroli pār zvanu pēc iebildumu vai neskaidrību parādīšanās.

5# nodarbība: Improvizācijas sporta pamatuzdevumu dziļāka iepazīšana.

  • Saprotot improvizācijas pamatus nostiprināt galveno domāšanas veidu nākamajām nodarbībām un fundamentus, kas padara improvizāciju iespējamu vai pat vieglu. 

6# nodarbība: Stresa menedžments un domāšanas menedžments – kā uzlabot domāšanu stresā un, ja laiks ir tiešam ierobežots. 

  • Stiprināt lēmumu pieņemšanas spējas, lai uzreiz reaģētu uz klientu jautājumiem vai izaicinājumiem.
  • Tehnikas stresa vadīšanai telefonsarunās, svarīgu klientu zvanu laikā.
  • Stratēģijas ātrai lēmumu pieņemšanai un domāšanas kļūdas, kas noved pie ''vārdu trūkuma'' 

7# nodarbība: Dubultdomāšanas nodarbība.

  • Iepazīstamies ar īstu multitasking – klausīties, runāt un analizēt vienlaicīgi.
  • Praktiski uzdevumi, kuros jāspēj klausīties un runāt vienlaicīgi, tādējādi attīstot spēju improvizēt arī tiešās runas laikā, bez iepriekšējas gatavošanās.

8# nodarbība: Kas un kad darbojas, un kad nedarbojas. Stāsta veidošana

  • Analīze un uzdevumi par stāsta veidošanu un sapratne par to, kas tiek pateikts pretēji tam, ko dzird skatītājs. Kolektīva stāstu veidošana sākot no viena vārda, beidzot ar garākām frāzēm. 
  • Kopējas stāstu veidošanas spēles, lai uzlabotu spēju atteikties no pašizdomātas naratīvas un adaptēties jaunai.

9# nodarbība: Cilvēku komunikācijas veidu atpazīšana un adoptēšana.

  • Spēlēšanās ar dažādiem raksturiem un intonācijas tehnikām, kas palīdz ātrāk atpazīt klausītāju un ātrāk sasniegt kontaktu un sapratni. 
  • Komunikācijas tehnikas dialoga un sarunas ritma uzlabošanai.

10# Kolektīvās improvizācijas, klausīšanās, domāšanas un atmiņas uzdevumi. 

  • Iesaistīšanās grupas improvizācijas uzdevumos, lai uzlabotu sadarbību un komunikāciju.
  • Atmiņas treniņi, izmantojot mazas nianses, kuras radušās sarunas laikā.

Papildus ir vēl 4 nodarbības, kas paredzētas zināšanu nostiprināšanai, atkārtošanai un padziļinātai paskaidrošanai, ja tāda ir nepieciešama. (pēc vienošanās)

Toms Felkers
Toms Felkers

Viens no Latvijā augstāk vērtētajiem improvizātoriem, kas papildinājis portfolio ar iluzionista autor-programmām un pasākumu vadīšanu.

Pieteikšanās

Interesē mācības Jūsu komandai
Īsa ievadlekcija komandai