Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu. B2B pārdošanā sarunas atvēršana un darījumu pārrunas prasa atšķirīgas kompetences, tādēļ attīstot darbiniekus, kas strādā pārdošanas jomā uzņēmums gūst konkurējošo priekšrocību.
Ikvienam pieaugušajam ir potenciāls kļūt par veiksmīgu pārdevēju, taču ceļš uz šo mērķi ir izaicinošs. Šajā kursā iegūsi konkrētas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai kļūtu par īstu profesionālu pārdevēju un sasniegtu savus mērķus biznesā.
☉
Pārdošanas speciālisti
☉
Klientu attiecību vadītāji
☉
B2B pārdošanas vadītāji
☉
B2B pārdošanas konsultanti
Programma
1. diena
- Veiksmīga pārdevēja profils. Kādas Tev ir izredzes kļūt par veiksmīgu pārdevēju;
- Profesionalitāte, prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgas pārdošanas nodrošināšanai. Kas veido profesionalitāti?;
- Uzticība un sadarbība - veiksmīgas pārdošanas atslēga. Kā panākt, lai Tev uzticas? Kas ir veiksmīgas sadarbības pamatā?;
- Digitālās pārdošanas plusi un mīnusi; kā to pareizi izmantot un organizēt, kādas iespējas tā paver; izaicinājumi, kam jāpievērš uzmanība;
- Pārdošanas organizēšana, izmantojot mākslīgā intelekta palīdzību jeb kā mainās efektivitāte pārdošanas procesā;
- WhatsApp, e-pastu, u.c. rīku izmantošana pārdošanas produktivitātes veicināšanai;
- Pārdošanas procesa organizēšana daudzkanālu vidē – komunikācijas stratēģijas veidošana.
2. diena
- Efektīvas pārdošanas sastāvdaļas, kas dod rezultātus, izmantojot elementus no dažādām pārdošanas tehnikām (FOCA, AIDA, SPIN) pielāgošana dažādu klientu gadījumā;
- Kādas ir klienta gaidas, kas ir nepieciešams sarunā, lai tā būtu veiksmīga un vestu uz rezultātu;
- Kas ietekmē lēmuma pieņemšanu – no kā tie atkarīgi jeb kad un kā klients pērk?
- Klientu iebildumu strukturēšana, īstais laiks un signāli klienta virzīšanai uz lēmumu;
- Ilgstošas sadarbības veidošana ar atbilstošu komunikācijas stratēģiju;
- Kā atšķiras mērķtiecība darījumu sarunās un uzbāzība; kā veidot mērķtiecīgu pārdošanu, bet nebūt uzbāzīgām.
Gunta Simenovska
Eksperte pārdošanas jomā ar vairāk kā 20 gadu pieredzi. Savu pieredzi guvusi strādājot vadošajās Latvijas kompānijās - Swedbank, Balta, Tele2.
Gatis Ulinskis
Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer
Ieguvumi dalībniekiem
- Prasme efektīvi izmantot digitālos kanālus un rīkus, lai veiksmīgi veiktu pārdošanas procesu;
- Prasme efektīvi pārvaldīt savu laiku, resursus un klientu saziņu, izmantojot digitālos rīkus, līdz ar to vairāk pārdošanas iespēju, kas noved pie lielākiem pārdošanas apjomiem;
- Prasme veidot veiksmīgu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem;
- Zināšanas kā veidot uzticamu komunikāciju ar mūsdienīgiem rīkiem;
- Apgūti lēmumu pieņemšanas procesi jeb “kad klients pērk”.
Pieteikšanās
499 € + PVN
Iekļauts | Pusdienas, kafijas pauzes, materiāli
Slēgtais kurss Jūsu komandai