Peļņa = uzņēmuma pamatmērķis.
Kā pārdot un sasniegt rezultātu neskaidra tirgus apstākļos? Ar kādiem izaicinājumiem saskaras pārdošanas un mārketinga vadītāji Latvijā?
Kā virzīt savu pārdošanas komandu? Kā digitālie instrumenti palīdz sasniegt rezultātu?
Kā izprast klienta pieredzes ceļu un veidot pārdošanas un mārketinga stratēģijas, kas strādās tieši Jums, nevis ASV case studies.
Pieredzējuši profesionāļi. Labā prakse. Rīki rezultātam. KIC programmas Digitālā mārketinga un pārdošanas vadīšana ieskata pasākumā.
Programma
Pārdošanas izaicinājumi | diskusija
Moderēta diskusija: Pārdošanas un mārketinga vadītāju izaicinājumi
KIC tirgus tendenču apskats
Treneru stāsti
Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer
Kā pelna uzņēmumi, kad pārējie nepelna
Kas notiek tirgū, kad uzņēmumi nepelna.
Pārdošanas vadītāja iespējas iedarboties uz tirgu.
Tie paši klienti, tie paši produkti, tie paši pārdevēji, bet rezultāts cits. Kāpēc?
Pārdošanas pārgrupēšana, pielāgošana tirgus situācijai, kas dod rezultātu.
Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs
Iemesli, kas neļauj uzņēmumam strauji attīstīties un pelnīt miljonus
Digitālā mārketinga un pārdošanas (SaaS) apvienota sistēma, "performance" mārketinga integrācija.
Mārketinga un pārdošanas procesu nesaskaņotība.
Nepietiekama digitālā mārketinga stratēģija un sales stratēģija.
Nepietiekama tirgus izpēte un mērķauditorijas definēšana, kas noved pie nefokusētām darbībām.
"Performance" mārketinga integrācijas trūkums.
Nepietiekama analīze: mārketings VS pārdevēju performances rādītāji.
E-komercijas biznesa vadītāja Mēness aptiekā un uzņēmumu digitālā mārketinga konsultante.
Kas karsts e-komercijā?
Digitālo tehnoloģiju jaunumi un kā tie mūs ietekmē | Ko stāsta TikTok un Google.
Digital vairs nav tikai digital | Kas ir E-komercijas neredzamā daļa no cenām līdz noliktavu sistēmām.
Populāri mīti un reālas reālijas.
E-komercijas baušļi, ko jums nestāsta.
Mūsdienu lietotāja ceļš līdz pirkumam.