Stratēģija un vadītprasme pārdošanas un mārketinga vadītājiem, kuri grib sasniegt rezultātus.
Stratēģija
Operatīvā vadīšana
Vadītāja izaugsme
Digitālie rīki mārketingā un pārdošanā
Programma
Stratēģija un procesi

Stratēģiskās vadības un līderības eksperts valžu un padomju līmenī
Uzņēmuma stratēģija un pārdošanas principi
Kā uzbūvēt biznesa sistēmu, kas veicina mērķu sasniegšanu?
Kā veidot pārdošanas un mārketinga stratēģiju, kas pelna? Kā analizēt klientus, produktus, procesus un personālu? Kā izveidot vērtības piedāvājumu un segmentēt klientus? Kāpēc piegādātāji un procesi ir svarīgi? Cik bieži jāpārskata stratēģija?
- Biznesa sistēmas ietvars; mārketinga/pārdošanas stratēģisko mērķu karte
- Biznesa modeļa kanva (Osterwalder business model canva) kā biznesa plāna un mārketinga izvēļu instruments
- Stratēģiskās izvēles uzņēmuma mērķu sasniegšanai. SVID, misija, tendences un kā to visu realizēt

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs
Pārdošanas process B2B un tā vadība
Kā analizēt un optimizēt pārdošanas procesus, izmantojot digitālos risinājumus? Kā likt SEO un mājaslapai optimizēt procesus? Kā savā biznesā integrēt “Performance” mārketinga un pārdošanas pieeju? Kā profilēt klientus un nodrošināt ātru rezultātu? Kā veidot pārdošanas procesu? Ar ko sākt? Kādi KPI var palīdzēt?
- Efektīva pārdošanas procesa veidošana, izmantojot digitālos mārketinga rīkus. Kanāli, konkurentu analīze Seranking, Ahrefs, Google Analytics, Automatizācija un retārgetings
- Kādi un kā digitālā mārketinga instrumenti pēc noslēgta darījuma palīdz uzlabot procesu efektivitāti un nodrošināt pārdošanas un mārketinga nepārtrauktību
- Praktiska mārketinga un pārdošanas procesa izveide, paredzot digitālos rīkus, lai nodrošinātu efektīvu un rezultātus pārdošanas pieaugumu
- Biznesa procesu kartēšana: no mārketinga aktivitātēm līdz noslēgtam vai zaudētam darījumam

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer
Digitālie un klasiskie klientu attiecību vadības instrumenti
Kā veidot komunikācijas stratēģiju attiecību uzturēšanai, kombinējot digitālos rīkus: e-pasts, WhatsApp business, Messenger, LinkedIn? Kā segmentēt klientus un kā AI palīdz prognozēt potenciālu?
- Attiecību veidi ar klientu: personiskās attiecības, darījumu attiecības, sistēmiskas attiecības
- Kā veidot un uzturēt personīgo saikni ar klientiem digitālā vidē
- Klientu tipi un cikli B2B pārdošanā, esošs, perspektīvs, zaudēts un konkurentam lojāls klients. Pareto un attiecību cikli
- Klientu segmentēšana, izmantojot digitālos rīkus
- AI atbalsts potenciāla analīzē
- Klientu attiecību vadības (CRM) sistēmas izveides pamatprincipi, kritēriji un resursi
- Dažādu pārdošanas sistēmu iespējas klientu attiecību vadībā (Salesforce Padrot, Microsoft Dynamics 365, Mailchimp, Octopus, u.c.)

Viena no atzītākajām eksporta stratēģēm Baltijā
Kā efektīvi pārdot un komunicēt gan starptautiskā, gan digitālā vidē
Ar ko sākt pārdot starptautiski? Kā iekļūt jaunā tirgū? Kāpēc 1 paletes eksportēšana uz 35 valstīm īsti neskaitās? Kāda ir uzņēmuma un jūsu (kā vadītāja) gatavība ienākt jaunā tirgū ar jaunu vai esošu pakalpojumu vai produktu? Kā izvēlēties partnerus un gūt atdevi no izstādēm? Kā veidot attiecības ar skandināviem, arābiem, japāņiem u.c? Kā komunicēt un sasniegt auditoriju ārvalstīs, izmantojot seo, epastus un soc.tīklus?
- Tirgus analīze un stratēģijas izveide
- Pārdošanas stratēģijas īstenošana un starpkultūru kompetence
- Starpkultūru efektīva komunikācija un attiecību veicināšana
- AI un digitālā mārketinga tehnoloģiju ietekme uz biznesa procesiem

Organizāciju psiholoģe un supervizors. Emocionālās inteliģences virzītāja
Emocionālā inteliģence pārdošanas vadībā
Kas ir emocionālā inteliģence un kāda ir tās nozīme vadītāja darbā un darbā ar klientiem? Kā nesabojāt attiecības un veidot vidi, kas iedvesmo rezultātam? Kā parūpēties par savu enerģiju?
- Pašizziņa – zināt un just sevi. Pašsajūtas noteikšana un uzlabošana
- Refleksijas spēks
- Emocijas un stress
- Pašregulācija, emociju regulācija. Veselīgas stratēģijas emociju vadībā
- Empātija - zināt un just citus. Empātiskā izpratne. Empātiskā klausīšanās. Emocionālā inteliģence attiecībās. Mans vadītāja attīstības ceļš

Viens no TOP biznesa treneriem Latvijā, biznesa psihoterapeits ar autorpieeju.
Skaidru un apzinātu personisko un profesionālo attiecību veidošana
Kā mūsu personības traucē attiecību veidošanā? Kādi personīgie limiti neļauj sasniegt rezultātu? Kā neļaut ar sevi manipulēt un izprast psiholoģiskās nianses attiecībās?
- Profesionālo un personīgo attiecību līmeņi
- Priekšstatu un domu kļūdas un to ietekme uz skaidrām attiecībām
- Pašuztveres kļūdas un to ietekme uz skaidrām attiecībām
- Uzslavas un kritikas izteikšanas algoritms un precīzas mijiedarbības nodrošināšana vēlamā rezultāta panākšanai
- Domāšanas līmeņi un veidi
- Informācijas sniegšana un uztvere atšķirīgos domāšanas līmeņos

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē
Pārdošanas veicināšana un produkta pozicionēšana digitālā vidē
Kā noteikt pārdošanās kanālus un virzienus digitālajā vidē, lai sasniegtu rezultātu? Kā nepieļaut kļūdas e-komercijā? Kā sasniegt klientu un izprast lietotāja ceļu? Ko e-komercijā izmanto uzņēmumi, kas pelna? Kā salāgot iztērēto laiku, finanses un biznesa rezultātus?
- Pārdošanas kanāli: daudzveidība, sasniegšana, tiešā un netiešā pārdošana
- Lietotāja ceļš un lietotāja sasniegšana: mērķauditorija, kampaņas, pārdomāta reklāmas satura izveide, instrumenti auditorijas mērīšanai
- Digitālās pārdošanas instrumenti: e-komercija, B2B pārdošana, cenas un produktu kartiņas
- Uzņēmuma procesu un komandas sagatavošana pārdošanai digitālajā vidē: kompetences, finanses, procesi.
Operatīvā vadīšana
Pārdošanas plānošana ar digitālajiem rīkiem
Kas manā uzņēmumā, pārdošanā, mārketingā ir jāmaina? Kāpēc plānošanas sadaļa ir svarīgākais posms?
- Mērķu izvirzīšanas metodoloģija: kā noteikt reālus un izaicinošus mērķus pārdošanā un mārketingā:
- Mērķu plānošanas modelis. SMART, kontrole un izsekošana
- Uzdevumu plānošana – kā no mērķiem nonākt līdz konkrētiem komandas uzdevumiem. No stratēģijas līdz atbalstam, resursiem, laika plānošanai un ChatGPT kā asistentam
- Budžeta plānošana – kā sastādīt pārdošanas rezultātu prognozes un aprēķināt to realizācijai nepieciešamos finanšu resursus
- Ārējie faktori, ko nevaram ieplānot (bet varam paredzēt)

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs
Pārdošanas operatīvā vadība
Pārdošanas rezultātu analīze, izmantojot digitālā mārketinga rīkus
ERP, CRM u.c. digitālie rīki - kā risinājums pieņemt labākus lēmumus, pārdot vairāk, pareizāk investēt mārketingā
Pārdošanas un mārketinga izmaksu samazināšana, izmantojot digitāli izsekojamu procesu. Mārketinga kanāli - mārketinga ziņa - pārdošanas process
Digitālā un tradicionālā mārketinga kanālu ietekme uz pārdošanas rezultātu
Pārdošanas rezultātu kontroles pieejas
Kā palielinot pārdošanas apjomus un izvairīties no tipiskām kļūdām, ko pieļauj digitālajā mārketingā.
Digitālo rīku izmantošana: Komandu darba efektivizācija, izmantojot projektu vadības sistēmas (Google, ClickUp, Kontentino, Trello, Notion, Asana u.c.)
Sadarbība starp pārdošanas un mārketinga vadītājiem un komandām; Kā veidot kopēju komandu, atbildības un pienākumus
E-komercijas pārdošanas rezultātu analīze, kā tos interpretēt un attīstīt uzņēmumu straujāk
Pārdošanas un mārketinga satura saskaņošana
Kā mārketinga ziņas un pārdošanas saskaņošana var palielināt pārdošanas apjomus par vairāk nekā 20%
Interneta negatīvā ietekme uz pārdošanu (atsauksmes, “Black PR”Soc., mediji). Kā ar to cīnīties?
Piemēri un salīdzinājumi: Tiešā pārdošana + digitālais mārketings lielos, vidējos un mazos uzņēmumos
70% “kvalificēto” potenciālo klientu vēl nav gatavi pirkšanai. Metodes kā tos nepazaudēt
Kā radīt pircējam patīkamu pirkuma pieredzi jau no pirmā saskares brīža
Fokusēšanās uz pircēju un viņa vajadzībām, nevis uz produktiem vai pakalpojumiem

Līderības trenere ar 20 gadu vadības pieredzi
Rezultatīva un jēgpilna komunikācija hibrīddarbā
Kā iedot darbiniekam konstruktīvu atgriezenisko saiti? Kāpēc atgriezeniskā saite ir daļa no pārdošanas rezultativitātes?
Kā panākt, ka sapulces ir efektīvas? Kā mērķtiecīgas dubultvizītes uzlabo pārdevēja rezultātus?
- Atgriezeniskā saite un tās mērķi: jēgpilna atgriezeniskā saite 8 soļos, atgriezeniskās saites sniegšanas likumi, kā panākt, lai cilvēki grib saņemt atgriezenisko saiti, kā sniegt atgriezenisko saiti savam vadītājam?
- Dubultvizītes un līdzklausīšanās prasmes. Kas tas ir? Kāpēc to vajag? Kāda ir pievienotā vērtība? Kā to ieviest? Kā paskaidrot darbiniekiem un klientiem? Argumenti un kā ar tiem tikt galā? Kā panākt, lai darbinieks grib, lai es līdzklausos?
- Pārdošanas un mārketinga sapulču vadīšana. Kas ir efektīva/produktīva sapulce? Klātienē vai tiešsaistē? Kā sagatavoties (mērķis, vēlamais rezultāts)? Kā iekļauties laika limitā? Dalībnieku iesaiste jeb kā novadīt sapulci (klātienē vai tiešsaistē) tā, lai ieguvēji būtu visi?

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē
Pārdošanas komunikācija digitālajos kanālos
Ko varam mācīties no digitālā mārketinga guru? Kā e-komercija var palielināt apgrozījumu x2? Kā Tavam uzņēmumam jākomunicē, lai digitālā reklāma būtu rentabla?
- Komunikācija: Satura veidošanas principi bezkontakta un automātiskajā pārdošanas ceļā. Lietotāja uztveres īpatnības dažādos “ekrānos”.Galvenās komunikācijas atšķirības dažādos saziņas kanālos B2B un B2C klientiem
- Reklāma ir saturs, reklāmu veidošanas pamata principi
- Cenošanas politikas nozīme saziņā ar klientu
- Tehnoloģiju izmantošana informācijas ieguvei par klientu
- Mākslīgā intelekta (AI - Artificial intelligence) tehnoloģiju atbalsts
- Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana, tipiskās kļūdas
- Juridiskie un ētikas aspekti pārdošanas veicināšanā digitālajā vidē
Pārmaiņu ieviešana
2h konsultācijas ar jebkuru no treneriem
Šīs nav tikai mācības, mums ir svarīgs Jūsu rezultāts.
Lai radītu pozitīvas pārmaiņas sava uzņēmuma pārdošanas sistēmā, mācību laikā aicinām ieviest apgūto praksē. Lai šis sarežģītais uzdevums būtu vienkāršāks, katram no programmas dalībniekiem ir iespēja papildus saņemt ekskluzīvu 2 h ilgu konsultāciju pie jebkura no programmas treneriem par kādas metodes, procesa vai pārmaiņu ieviešanu savā uzņēmumā.
Noslēguma dienā dalībnieki prezentē uzņēmumā ieviestās vai plānotās pārmaiņas un saņem atgriezenisko saiti un kolēģu un trenera ieteikumus.

“Pēc mācībām Pārdošanas Vadīšanas Meistarklasē esmu ieguvis praktiskas zināšanas par pārdošanas vadīšanu, kā arī par pārdošanas sistēmas veicināšanu. Tas uzreiz noderēja man ikdienā un, pateicoties jaunajām zināšanām, mēs esam izveidojuši jaunus pārdošanas procesus un budžetēšanas principus. Jau šobrīd darbā ir sanācis pielietot prasmes un rīkus no nodarbībām, esošā pārdošanas sistēma ir balstīta, lielā mērā uz šiem kursiem.
Noteikti iesaku šo programmu citiem vadītājiem, kas grib spert soli uz priekšu savā karjerā. Viss, ko iemācījos, ieguvu, redzēju un piedzīvoju, bija izcili. KIC profesionalitāte, elastība un spēja par visu parūpēties mācību organizācijā ir ļoti augstu vērtējama.”
Ruben Martinez Domingues
TILDE Klientu attiecību vadītājs
Treneri

Stratēģiskās vadības un līderības eksperts valžu un padomju līmenī

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer

Viens no TOP biznesa treneriem Latvijā, biznesa psihoterapeits ar autorpieeju.

Organizāciju psiholoģe un supervizors. Emocionālās inteliģences virzītāja

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē

Līderības trenere ar 20 gadu vadības pieredzi

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs

Viena no atzītākajām eksporta stratēģēm Baltijā
Pieteikšanās
Piesakies nākamajai vadītāju grupai
Digitālā mārketinga un pārdošanas vadīšana
Meklē kaut ko citu?
Pastāsti mums par savu vajadzību un pielāgosim Tev kursu individuāli
Biežāk uzdotie jautājumi
Kas ir iekļauts cenā?
- Dalība mācībās, materiāli elektroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, biznesa pusdienas, kafijas pauzes, kā arī iespēja iegūt sertifikātu
- Digitālais LinkedIn sertifikāts
- Konsultēšanās ar ekspertiem mācību laikā
- Slēgta WhatsApp grupa pieredzes apmaiņai ar grupas biedriem
- Pieredzes apmaiņa un dalīšanās ar labas prakses piemēriem
- Pieeja mācību e-videi un materiāliem elekroniski
- Iespēja iesaistīties ekskluzīvā Biznesa Klases klubā - domubiedru grupā visiem KIC ilgtermiņa programmu absolventiem, līdzīgi domājošiem uzņēmējiem.
Kādos gadījumos iespējams saņemt naudas atmaksu?
Programmai pieejama mūsu kvalitātes garantija. Gadījumā, ja mācību dalībnieks pēc pirmajām divām nodarbībām nav apmierināts ar mācību kvalitāti, viņš ir tiesīgs atteikties no tālākās dalības programmā, atgūstot 100% no iemaksātās summas.
Ko nozīmē ES līdzfinansējums?
Šai grupai noteiktu nozaru uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 30 - 70% apmērā. Galvenie kritēriji, lai kvalificētos ES līdzfinansējumam mācībām ir nodokļu parādu un zaudējumu neesamība, kā arī atbilstība atļautajām nozarēm. Līdzfinansējuma apjomu ietekmē uzņēmuma lielums (visas grupas ietvaros).
ES līdzfinansējuma gadījumā - sākotnēji uzņēmumam jāsedz pilna mācību summa asociācijai, savukārt līdzfinansējuma daļas atmaksa notiek vidēji 3 mēnešus pēc mācību absolvēšanas.
Lai pārbaudītu ES līdzfinansējuma iespējamību Jūsu uzņēmumam, sazinieties ar mums.