Pārmaiņu vadība

"Mēs esam dinamiska organizācija, kas nepārtraukti attīstās caur pārmaiņām”, šķiet, ir teikums, kas raksturo lielāko daļu veiksmīgu uzņēmumu Latvijā un pasaulē. Skaidra vīzija, vienota vērtību sistēma un spēcīgi līderi ir obligātās sastāvdaļas jebkuram biznesam ceļā uz uzstādīto mērķu sasniegšanu.
Vadītāju spēja vispusīgi izprast dažādus pārmaiņu procesa aspektus, rūpīgi sagatavots pārmaiņu vadības plāns un prasmes šo plānu realizēt ir fundamentāli svarīgas veiksmīgam rezultātam.


 

Programma

1. Iepazīt un izprast pārmaiņu projekta posmus un to mērķtiecīgu vadību:

  • Pārmaiņas organizācijās – pārmaiņu veidi, avoti. 
  • Pārmaiņu dzīvescikls – Pārmaiņas soli pa solim caur projekta, cilvēka un organizācijas perspektīvu.

2. Komandas grupas darba organizēšana, pārmaiņu plāna, aktivitāšu, termiņu un atbildīgo noteikšana.

  • Pārmaiņu komandas veidošana, attīstība un vadīšana.
  • Pārmaiņu vadība un  projekta vadība – kopīgais un atšķirīgais? 
  • Plānošana un plāna apsekošana.
  • Iesaistīto pušu definēšana, Lomu un atbildību noteikšana un ieviešana.
  • Nobīdes no plāna! Ko darīt?

3. Apgūt pārmaiņu komunikācijas pamatprincipus.

  • Komunikācijas nozīme pārmaiņu procesos. Efektīvas ziņas nodošana. 
  • Komunikācijas kanāli efektīvai vadībai.
  • Darbinieku pārliecināšana un ieguvumu definēšana. 

4. Apgūt komandas atbalsta mehānismus pārmaiņu laikā.

  • Ikdienas sadarbība pārmaiņu projektu laikā – paradumi veiksmīgu pārmaiņu “pārdzīvošanai”.
  • Pārmaiņu vadības kultūras iezīmes un komandas virzīšana uz attīstību caur misijas, vīzijas un organizācijas kultūras elementiem.

5. Definēt vērtības, kas tiks radītas pārmaiņu rezultātā.

  • ROI un pievienotās vērtības definēšana.
  • Rezultātu (outputs) un iznākumu (outcome) definēšana.

6. Stiprināt uz attīstību vērstu iekšējās kultūras veidošanu.
7. Darbinieku pārliecināšana pārmaiņās.

8. Individuālās pārliecības stiprināšana pārmaiņu vadībā.
Vadītāja un speciālista loma pārmaiņu laikā – biežākās darba situācijas.

9. Pārmaiņu ieviešana.
Dzīve pēc pārmaiņu ieviešanas – jauna status quo definēšana – praktiski soļi.

*saturs var tikt koriģēts pēc sarunas 

Mācību dalībnieki saņem mācību materiālus un apliecības par dalību mācībās.

Miķelis Bendiks
Miķelis Bendiks

Digitālās transformācijas, inovāciju un pārmaiņu eksperts

KIC mācības notiek ar 30% teoriju un 70% praktisku uzdevumu, diskusiju un refleksiju.

Pieteikšanās

Slēgtais kurss Jūsu komandai no 10 cilvēkiem