Vadītāja darba pamatā ir komandas darba organizēšana un vadīšana, lai nodrošinātu izvirzīto mērķu sasniegšanu un veicinātu darbinieku attīstību. Lai cik vienkārši tas izklausītos, daudzi vadītāji ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti tieši ar mērķu atsekošanu, vērtēšanu, darbinieku izaugsmes veicināšanu un atgriezeniskās saites sniegšanu.
Ņemot vērā, ka darba snieguma vadīšana (performance management) ir viens no organizācijas pamatprocesiem, vadītāju prasmju stiprināšana šajā jomā ir un būs kritiski svarīga ikvienā organizācijā. Mainīgā biznesa vide pieprasa prasmīgus vadītājus, kas spēj vadīt komandas, paaugstināt to darba efektivitāti, nodrošināt augstu darbinieku iesaistes līmeni un nemitīgu attīstību un pilnveidošanos. Un tā visa pamatā ir efektīva darba snieguma vadīšana, jēgpilnas sarunas ar darbiniekiem un uz attīstību vērsta atgriezeniskā saite.